18.12.08

65 h.

El Parlament Europeu sorprenentment ha frenat el procés de reintroducció de l'esclavitut que representava oficialisar les 65 h. llaborals a la semana (13 h. al dia de dilluns a divendres). Si ya és una barbaritat que el llímit estiga en 48 h. (9,6 h. al dia dl a dv), passar a les 65 h. haguera segut la follia definitiva del neocapitalisme que nos ha portat a l'actual crisis. Décades (segles) de lluita proletària pels drets dels treballadors anaven per l'aire en un no-res si no és que han anat ya. Estem perdent l'oremus: treball+tele: substitució de la pròpia vida. En fi…

No he pogut trobat l'anunci aquell de la dòna Rexona, que anava tot el dia com a cagalló per séquia. I aprofite per a propondre la creació d'una plataforma social per a reivindicar que el dia tinga 36 hores. Una mida que segur agraix Marpop i que serà molt ben acollida també per la patronal.

"Cosas veredes, amigo Sancho".



Playa Girón, de Silvio R.

5 commenti:

morena ha detto...

La putada es que algunos las hacemos, aunque no sea oficial, ni remunerado.

36 horas, plataforma cretina YA!

Pedazo de canción, chato

Comtessa d´Angeville ha detto...

a mi només de pensar que en no res tindré que treballar sis hores seguides m'entra mal de cap

diafebus ha detto...

Saben lo grave? que para algunos la jornada de 65 horas semanales sería fantástica. No tanto a nivel laboral como sicológico: es decir, a mayor número de horas en el redil de la renuncia, menor número de horas para reflexionar sobre la propia vida y la manera indigna en que la desperdiciamos de contínuo.
Habría que meterle fuego al edificio ya de una puta vez. Después vestirnos con sus cenizas. Después descansar.

¡LLUEVE REVOLUCIÓN! ha detto...

pues si yo ya casi tengo esa jornada entre unas cosas y otras!!!!y no les extrañe que incluso me salgan extras!jajajaja. Pues sí, reivindico una ONG en mi honor, en lugar de entregar dineros (que me dan más igual, la verdad) o ropas usadas (bueno, esto depende de lo que dejéis, jajaja) podían entregar ustedes aquellos minutos que les sobran en el día a día, no a los minutos que disfrutan sin hacer nada, no me entiendan mal, sino aquellos que viene encabezados por un "y ahora qué hago?", jajajaja.
Venga, venga, donaciones POP ya!
Muases con gustito a finde!

Giuseppe Grezzi ha detto...

Perbacco....qui si parla italiano....?

Iba a commentare lo de las 65hores(no confundir con 35h...) y me encuentro que esto está en italiano. Pues nada, auguri e viva l'Europa per aver dimostrato un ultimo imperdibile momento d'amor proprio e rispetto.

Buon anno nuovo!