30.3.10

Mystic River.

 

[El tràiler de la peli]

Benvolgut i benvolgudes, em permetran ser pesat i més en estes dates que se'ns venen damunt, propícies a deixar-se besar pel primerenc sol primaveral entre empinà de cachirulo i mona de pasqua. Deixar-se besar pel sol —i més encara si té nom i llinage—… i llegir.

Em permetran ser pesat: Mystic River. Dennis Lehane.

Els deixe algunes perles de la novela que em té atrapat com una mona… de pasqua.

"Rosemary [la sogra], quan sentia el soroll del frigorífic en obrir-se, li dia a Celeste [la dòna]:
— Tú només eres la seua amant, carinyo. A la seua dòna li diuen Budweiser."

"Les mateixes  veritats que tots fem per no vore i que fan que la gent vaja al psiquiatra, passe massa temps en els bars i s'embove davant del televisor per a amagar certes realitats dures i desagradables que l'ànima reconeix molt abans de que la ment les capte".

"Dels seus ulls, com dos imperfeccions a joc, penjava l'esperança desvaida, certa necessitat que Sean sabia que en estranyes ocasions atrea a cap home que no fora del tipo predador".

"White [el poli] s'acostà una cadira i exclamà:
—¡Hola Roman! [un traficant del que volen traure informació] ¿Venen també roba d'home en la tenda on t'has comprat eixa camisa?".

· · ·

Seguim en el sò Manchester. Happy Mondays. Quan en la península no sabien encara quí eren, en Puzzle este tema era el rompepistas… y el quebrantahuesos. I si no em creuen, li pregunten a Angresola.



PS Per cert, ya m'he ensenyat a pronunciar Mystic River, fins ara dia Mystic Rider, el motero místic.

1 commento:

jonceltic ha detto...

Lo de la sogra es molt bo!

Salut.